Projekt key-framingu a parametrickej interpolácie v 3d

Posledné novinky

Asi hotovo.

Takže, už to vyzerá byť dokončené. Od minula som pridal animovanie cez timer a možnosť upravovať...


14.12.2014 19:13
Kategória: Projekt key-framing a interpolácia

Prvá funkčná verzia

Po tejto sobote mám už prvý reálny výsledok. Viem nastavovať keyframe s pozíciou kamery, pohľadom...


14.12.2014 00:23
Kategória: Projekt key-framing a interpolácia
Choď do archívu >>

Projekt key-framingu a parametrickej interpolácie v 3d

Táto stránka je venovaná projektu na vytvorenie aplikácie na animovanie 3d kocky pomocou key-framingu a parametrickej interpolácie, v druhom ročníku magisterského štúdia aplikovanej informatiky na FMFI UK.

Ciele programátorského projektu sú nasledovné:

  • 3d scéna s kockou na pozícii (0, 0, 0) a rotácii o 0 stupňov vo všetkých smeroch,
  • implementovať parametrickú interpoláciu pozície (x, y, z) a orientácie (uhlov), používateľ vie zvoliť typ interpolácie,
  • interpolácia najbližším susedom sekvencií key-framov, používateľ vie pridávať key-framy,
  • lineárna interpolácia sekvencií key-framov, používateľ vie pridávať key-framy,
  • jedna kubická baziérová krivka, používateľ vie pohybovať kontrolnými bodmi,
  • implementovať ovládanie času:
    • zmena času od 0 do 1 sekundy pomocou posuvníka,
    • nastavenie FPS v editovacom oknem
  • kocka musí byť renderovaná s interpolovanými parametrami v danom čase.

Denník

14.12.2014

Asi hotovo.

Takže, už to vyzerá byť dokončené. Od minula som pridal animovanie cez timer a možnosť upravovať framerate. Výsledný projekt na stiahnutie tu.viac >>

Kategória: Projekt key-framing a interpolácia

14.12.2014

Prvá funkčná verzia

Po tejto sobote mám už prvý reálny výsledok. Viem nastavovať keyframe s pozíciou kamery, pohľadom kamery, rotáciou objektu, škálovaním objektu a posunutím objektu. Pomocou trackbaru viem zatiaľ nastavovať pozíciu v čase a...viac >>

Kategória: Projekt key-framing a interpolácia

04.12.2014

Kocka sa testuje ...

Mám funkčný OpenGL projekt s OpenTK nástrojmi + GLControl prvok. Renderuje to 3d kocku v priestore, pričom viem posúvať kamerou, objektom, škálovať a skúšam interpolácie quaternionu. Všetko zdá sa pracuje, aj keď riešim ešte pár...viac >>

Kategória: Projekt key-framing a interpolácia

28.11.2014

OpenGL je späť

Mám vytvorené perspektívne premietanie v software móde, dokáže to skoro dobre zobrazovať kocku. Faktom je, že kódiť poriadne orezanie view frustra je na dlho a nemám na to čas, takže každá plocha, ktorej bod vylezie za kameru má...viac >>

Kategória: Projekt key-framing a interpolácia

24.11.2014

To si snáď robíte srandu ...

Fakt milujem webové návody na rozbehanie najrôznejších knižníc. Človek si nájde presne to čo potrebuje, presne na svoje IDE, tam to je rozpísane na asi milión strán a nefunguje to ... Kašlem na OpenGL, ideme na to pekne po...viac >>

Kategória: Projekt key-framing a interpolácia

Správy od 1 do 5 z 8
<< Prvé < Predošlé 1-5 6-8 Ďalšie > Posledné >>