Posledné novinky
Asi hotovo.
Takže, už to vyzerá byť dokončené. Od minula som pridal animovanie cez timer a možnosť upravovať...
14.12.2014 19:13
Prvá funkčná verzia
Po tejto sobote mám už prvý reálny výsledok. Viem nastavovať keyframe s pozíciou kamery, pohľadom...
14.12.2014 00:23
Projekt kay-framingu a parametrickej interpolácie v 3d - denník
28.11.2014 09:33Vek: 10 yrs |
Kategória: Projekt key-framing a interpolácia |
OpenGL je späť |
|
Mám vytvorené perspektívne premietanie v software móde, dokáže to skoro dobre zobrazovať kocku. Faktom je, že kódiť poriadne orezanie view frustra je na dlho a nemám na to čas, takže každá plocha, ktorej bod vylezie za kameru má zákaz zobrazenia. Čiže kocke občas zmizne celá stena, a keďže mám zobrazenie stien podla normály, zvnútra kocky nie je tiež nič vidieť (btw. mať tak viac času tak si spravím scanline s z-indexom a depth buffer). No, vtipné na celej mojej robote je, že som rozbehal OpenGL pomocou OpenTK, takže dávam software renderer k ľadu a pokračujem s hardwarovou akceleráciou. S OpenGL som nikdy nepracoval, takže tá implementácia nebude bohvie čo, ale snáď prežijeme netextúrovanú kocku s každou stenou inej farby :). Shadery nebudú, ale šak zmyslom je snáď implementovať interpoláciu a keyframing. |
|