Novinky

Novinky

< To si snáď robíte srandu ...
28.11.2014 09:33Vek: 10 yrs
Kategória: Projekt key-framing a interpolácia

OpenGL je späť

Mám vytvorené perspektívne premietanie v software móde, dokáže to skoro dobre zobrazovať kocku. Faktom je, že kódiť poriadne orezanie view frustra je na dlho a nemám na to čas, takže každá plocha, ktorej bod vylezie za kameru má zákaz zobrazenia. Čiže kocke občas zmizne celá stena, a keďže mám zobrazenie stien podla normály, zvnútra kocky nie je tiež nič vidieť (btw. mať tak viac času tak si spravím scanline s z-indexom a depth buffer).

No, vtipné na celej mojej robote je, že som rozbehal OpenGL pomocou OpenTK, takže dávam software renderer k ľadu a pokračujem s hardwarovou akceleráciou.

S OpenGL som nikdy nepracoval, takže tá implementácia nebude bohvie čo, ale snáď prežijeme netextúrovanú kocku s každou stenou inej farby :). Shadery nebudú, ale šak zmyslom je snáď implementovať interpoláciu a keyframing.

Predmety

Tu je možné nájsť stránky pre rôzne predmety v rôznych ročníkoch štúdia.

Ročníkový projekt

Stránka o mojom ročníkovom projekte.

Bakalárska práca

Stránka s informáciami o mojej bakalárskej práci.

Linky

Rôzne zaujímavé linky na rôzne predmety roztriedené podla ročníkov a semestrov.